GĄBKA DO MYCIA CIAŁA NASĄCZONA MYDŁEM - ROSYJSKI NATURALNY PRODUKT - AMAZONIK


🌞 Witajcie! 🌞


Jakiś czas temu pisałam Wam o sklepie internetowym AMAZONIK w którym znajduje się tylko naturalny kosmetyczny asortyment polskich i rosyjskich marek,  przeczytać bądź przypomnieć możecie sobie TUTAJ.
 Stworzyłam również wishlistę, produktów, które zainteresowały mnie z przejrzane to asortymentu sklepu 😃. Dlatego też dzisiaj, pragnę Wam przybliżyć co nieco o produkcie, który był na mojej liście i musiałam się w niego zaopatrzyć z choćby czystej ciekawości. 😃


< < < KILKA SŁÓW O SKLEPIE > > >

Amazonik 'Twój Salonik' to sklep internetowy gdzie sprzedawane są rosyjskie i polskie kosmetyki, które oparte są na naturalnych składnikach i stworzone są według starych receptur na bazie certyfikowanych ekstraktów i olejów, które nie zawierają sztucznych barwników, aromatów, konserwantów oraz parabenów SLES, SLS i olejów mineralnych. Nasza gama kosmetyków jest w 100 % naturalna i bezpieczna, dlatego też mogą używać je osoby nawet ze skłonnością do alergii i skórą wrażliwą.
 SKLEP INTERNETOWY
FANPAGE FACEBOOK


🌞   🌞   🌞


NAWILŻAJĄCA GĄBKA DO CIAŁA

 2 W 1 

NASĄCZONA MYDŁEM

DO SKÓRY WRAŻLIWEJ

LE CAFE DE BEAUTE

Gąbka nasączona naturalnym, delikatnym, glicerynowym mydłem z kwiatowym aromatem, jest to produkt unikatowy i wielofunkcyjny do mycia i pielęgnacji ciała. Pełni funkcje mycia, peelingu i masażu, wystarcza na ok. 10 - 12 myć. Bardzo wygodna w czasie podróży, podczas pobytu na basenie, czy na siłowni. Delikatna formuła wspaniale pielęgnuje, nawilża i zmiękcza wrażliwą skórę. Naturalna baza myjąca nie zawiera SLS, SLES, silikonów i parabenów.

Dostępna TUTAJ w cenie 18,79 zł / 1 szt / 120 g

SKŁAD PRODUKTU


< < < MOJA OPINIA > > >

Przeglądając ofertę sklepu AMAZONIK, ten produkt zwrócił moją uwagę, gdyż nie widziałam jeszcze gąbki do mycia ciała nasączonej mydłem, a tym bardziej, że jest to produkt zawierający naturalny skład, a do tego rosyjskiej marki Le Cafe de Beaute, jest to bardzo fajna alternatywa na szybką kąpiel bez fatygi sięgania płynu, czy mydła do mycia, wystarcza gąbka! Ciekawi jesteście jak się spisała? Zapraszam do czytania 😃

Opakowanie: Gąbka do mycia mieści się w tekturowym kartoniku z wyciętym okienkiem, gdzie możemy zobaczyć jego zawartość, opakowanie zewnętrzne jest estetyczne i kusi by sprawdzić jego zawartość, kartonik jest w kolorze adekwatnym do koloru gąbki czyli żółtym, natomiast gąbka mieści się w foliowym opakowaniu zabezpieczającym.



Składniki INCI: ( Baza myjąca ) Glycerin, Aqua, Nelumbo (Lotus) Extract (ekstrakt lotosa), Propylene Glycol, Sorbitol, Stearic Acid, Lauric Acid, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil (olej jojoba), Sodium Coco-Sulfate (z oleju kokosowego), Sodium hydroxide, Perfume, Citrus Aurantium (Neroli) Essential Oil (olej neroli), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid


Kształt, wymiary, zapach: Gąbka ma kształt kwiatka w żółtym kolorze, jej rozmiary to 10 cm Z 4 cm. Natomiast jeśli chodzi o zapach to jest on bardzo ładny, przyjemny, który nie podrażnia, a dodaje kąpieli miłego kwiatowego akcentu.


Aplikacja i działanie: Gąbkę należy zwilżyć ciepłą wodą, po czym myć ciało jak w przypadku użycia płynu, żelu czy mydła. W pierwszych myciach, używania tego produktu, nie odpowiadało mi to, że gąbka była troszkę twarda, jednak z trzecim, czwartym i kolejnymi kąpielami, czynność tą z użyciem żółtego kwiatka była bardzo przyjemna, gąbka stała się miękka i delikatnie myła ciało. Jednak od pierwszego użycia jej cudowny i kwiatowy zapach bardzo mnie do siebie przyciągnął! 
Mimo zawartości gliceryny, produkt ten ma w sobie również inne, maturalne i dobroczynne składniki myjące, które nie powodują podrażnień, ani uczuleń. Gąbka nasączona mydłem naturalnym bardzo dobrze myje ciało, pozostawiając je miękkie w dotyku, delikatnie nawilżone, ale za to cudownie pachnące, a kwiatowy bardzo przyjemny zapach, utrzymuje się na skórze przez bardzo długi czas, co mi się bardzo spodobało, gdyż jest on naprawdę przyjemny! Po kąpieli nie ma potrzeby, by natychmiast nawilżyć skórę balsamem czy mleczkiem, zawartość mydła, dobrze ją nawilża i sprawia, że jest ona promienna i miękka. Produkt ten jest wydajny i wystarcza na 10 - 12 myć jak zapewnia producent, jednak mi posłużyła ona troszkę więcej razy bo około 15 szybkich kąpieli. Po wymiarowaniu się mydełka, stosować ją można jak zwykłą gąbkę do mycia ciała, gdyż nie niszczy się i nie maleje. Ale za to jest miękka i milusia w dotyku oraz podczas mycia.
Produkt ten odpowiedni jest również dla dzieci, jednak muszę Wam przekazać, że taka gąbka idealnie nadaje się w czasie podróży, czy do mycia po basenie, jest mała, nie potrzebne są kosmetyki do mycia, gąbka ta ma w sobie naturalne mydełko, które świetnie myje i oczyszcza skórę, a także o nią dba i pozostawia pachnącą! 


Dostępność, koszt, pojemność: Produkt Rosyjskiej marki Le Cafe de Beaute znajdziecie w dobrych sklepach z naturalnymi kosmetykami, ale także w sklepie internetowym www.amazonik.pl, a dokładnie TUTAJ w cenie 18,79 zł / 1szt. / 120 g


Podsumowanie: Produkt 2 w 1 gąbka nasączona naturalnym mydełkiem, które przepięknie pachnie kwiatami, dobrze oczyszcza i myje skórę, a także ją nawilża, nie podrażnia ani nie uczula. Wystarcza nawet do 15 użyć i idealna jest w podróży! 
Z pewnością wypróbuję jeszcze inne rodzaje tych gąbeczek! 
Polecam serdecznie!




Znacie te gąbki do ciała 2 w 1 nasączone mydłem?
A może używaliście kosmetyków rosyjskiej marki Le Cafe de Beaute?


Pozdrawiam, Nina 😘



Komentarze

  1. Pierwszy raz widzę takie cudo, ale podoba mi się :) Chętnie bym przygarnęła taką gąbeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także zaintrygowało jak je zobaczyłam do tego stopnia, że musiałam wypróbować 😘

      Usuń
  2. Po raz pierwszy słyszę o takiej gąbce, kusi mnie bardzo aby ją wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przedtem nie słyszałam o takim wynalazku, skusiłam się i nie żałuję 😃

      Usuń
  3. Coś nowego, ciekawa jestem jak będzie wydajna.Wbrew nazwie gębka nie jest jednak naturalna, tylko syntetyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 18 zł za taką gąbkę to dla mnie sporo ;) Ciekawe na ile Ci będzie służyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i sporo, jednak warto wypróbować czegoś nowego, służy na kilkanaście umyć, ale idealnie nadaje się właśnie w podróży 😃

      Usuń
  5. Jestem zaskoczona, bo pierwszy raz widzę tego typu produkt. I masz racje, dobra jest na wyjazdy/basen gdzie sprawdzi się doskonale bez noszenia ze sobą masy innych produktów myjących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona gdy ją zobaczyłam, dlatego też musiałam spróbować, tak jak piszesz jest to święta racja kochana 😘

      Usuń

Prześlij komentarz