MLECZKO INTENSYWNIE PIELĘGNUJĄCE JOHNSON'S BABY


Mleczko intensywnie pielęgnujące marki Johnson's Baby łączy łagodne skladniki,skuteczną pielęgnację i bezpieczeństwo w trosce o naturalny rozwój skóry dziecka.


Kosmetyków marki Johnson's Baby zaczęłam używać od narodzin mojego pierwszego synka,dzięki temu,że mu służyły, używam także teraz przy Antosiu. Jest to dobra,długoletnia i sprawdzona marka,uznawana przez wiele mam za najlepszą.




- OD PRODUCENTA -
Wiemy,że skóra noworodka jest szczególnie wymagająca,dlatego nasze intensywnie pielęgnujące mleczko zostało stworzone tak,by delikatnie nawilżyć skórę dziecka. Unikalna formuła, wzbogacona wysokiej jakości oliwką, tworzy na skórze lekką, ochronną warstwę, aby wspomagać utrzymanie naturalnego poziomu nawilżenia skóry i chronić przed jej wysuszeniem. Produkt hipoalergiczny.




- STRONA INTERNETOWA -

- DOSTĘPNE ONLINE -

- FANPAGE FACEBOOK -

- POJEMNOŚĆ / KOSZT -
300 ml / 13,90 zł

- SKŁAD PRODUKTU -



- MOJA OPINIA -
Mleczko intensywnie pielęgnujące zamknięte jest w tradycyjnej butelce z zamknięciem 'na klik' w kolorach bieli i pastelowej żółci.
Konsystencja kosmetyku jest rzadka jak na mleczko przystoji, moim zdaniem to nie wada,a zaletą,gdyż niemowlę po kąpieli jest bardzo niespokojne,dzięki konsystencji i szybkiej wchłanialności możemy szybko i dokładnie zaaplikować kosmetyk na skórę dziecka.
Zapach produktu jest neutralny,delikatnie czuć oliwkę.
Kosmetyk,jak już wspomniałam bardzo dobrze i szybko się wchłania,nie pozostawiając tłustej warstwy,która przenosi się na ubranka. 
Antoś reaguje na kosmetyk pozytywnie,nie ma uczulenia,ani żadnej wysypki.
Skóra mojego synka po stosowaniu mleczka jest intensywnie nawilżona,bardzo delikatnie w dotyku i przyjemnie pachnąca.
Nie mam zastrzeżeń co do produktu,którego można używać do pielęgnacji skóry dziecka już od pierwszych dni życia.
Tradycyjna marka,która jest godna polecenia,mamy które jeszcze nie używały tego mleczka od Johnson's Baby powinny spróbować,a zostaną przy tej marce na dłuuuugo...


Nina :*

Komentarze

  1. Mój mały alergik niestety nie zaakceptował tego mleczka, ale u mnie się sprawdziło, ładnie nawilżało skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dobrze,że u Ciebie się sprawdziło :) Ja nie używałam,ale dla Antosia jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również używałam tego mleczka dla córki i byłam zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, parafina w składzie. Dla mnie odpada.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i tak czasami również się zdarza... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zawiera parafinę, z tego względu nie stosuję u mojego synka oliwki Bambino, mimo iż ją kupiłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz