TESTOWANIE MŁODY JĘCZMIEŃ - WSPÓŁPRACA Z AVETPHARMA



Pracujesz do późna,jadasz nieregularnie,a dbasz o linię?

To najnowszy suplement diety Młody jęczmień Forte Slim marki AVETPHARMA jest dla Ciebie!



Każda czytelniczka mojego bloga,może otrzymać próbkę właśnie tego suplementu diety do spróbowania,wystarczy,ze na adres e-mail saszetki@mlodyjeczmienslim.pl  na piszecie wiadomość z imieniem i nazwiskiem oraz z adresem korespondencyjnym,a do waszej skrzynki pocztowej trafi próbka,saszetka suplementu diety. Zachęcam.




Ja natomiast,otrzymałam od przemiłej Pani Klaudii pełnowartościowe opakowanie z 20-stoma saszetkami suplementu diety Młody jęczmień do przetestowania w ramach nawiązanej współpracy.


Młody jęczmień Forte Slim marki AVETPHARMA to suplement diety,który został opracowany z myślą o osobach dorosłych,które dbają o kontrolę masy ciała oraz prawidłowy poziom cukru we krwi. Suplement ten zawiera ekstrakt z jęczmienia,błonniki fruktooligosacharydy,ananas i ekstrakt z morwy białej,chrom i ekstrakt z gorzkiej pomarańczy.

Składniki zawartości 1 saszetki





Saszetki z młodym jęczmiennej można spożywać z jogurtem,sokiem lub ulubionym Smoothie.

Zabieram się za testowanie suplementu diety od AVETPHARMA a recenzję opublikuję za około miesiąc.


Nina :*

Komentarze

  1. To coś dla mnie .Już kiedyś się zastanawiałam nad ich zakupem .Ale poczekam na recenzje czy warto.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądaj na blog częściej :) Również mnie ciekawi ten suplement :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz