ALOESOWE MYDŁO EQUILIBRA

Hej!

Dzisiaj zapraszam Was kochane na recenzję mydełka marki EQUILIBRA 




- OD PRODUCENTA -
Łagodne aloesowe mydło delikatnie się pieniąc oczyszcza i nawilża skórę twarzy,rąk i całego ciała.
Wysokie stężenie(10%) czystego aloesu działa kojąco i przywraca równowagę ;) Twojej skóry.
· Łagodnie perfumowane
· nie zawiera alergenów
· Do codziennego stosowania
· 100% pochodzenia roślinnego
· nie zawiera SLES i SLS
· nie zawiera barwników




- SKŁAD -




- STRONA  PRODUCENTA -
- SKLEP INTERNETOWY -
- FANPAGE FACEBOOK -
- DOSTĘPNE ONLINE -
- POJEMNOŚĆ / KOSZT -
100 g / 6,89 zł





- MOJA OPINIA -
Mydełko zapakowane jest w ekologiczny,matowy papier,jego grafika jest estetyczna w kolorach bieli i zieleni.
Kształt mydła jest prostokątny, odpowiedni do standardowej mydelniczki oraz wygodny w utrzymaniu go w dłoni.
Mydło ma wyrzeźbione logo producenta oraz najistotniejsze informacje o zawartości aloesu oraz o roślinnym pochodzeniu.
Produkt ten ma bardzo delikatny,kremowy i przyjemny zapach aloesu. 
Jego kolor jest beżowy.
Mydełko dobrze się pieni i jest bardzo wygodne.
Rzadko kiedy używam mydeł w kostkach,ale to uświadomiło mi,że powinnam używać ich częściej.
Moje obawy,że mydełko to może wysuszyć moja skórę, jednak tak się nie stało.
Produkt ten zawiera 10% czystego aloesu,jeśli pomyśleliście, że to malo, to nie macie racji! Jest to bardzo duża ilość czystego aloesu w mydle.
Produkt ten sprawdzał się u mnie do codziennego mycia całego ciała, ale najbardziej po depilacji nóg. Po tej czynności,zawsze skóra nóg jest zaczerwieniona i podrażniona,jednak po stosowaniu mydła te efekty depilacji były złagodzone i przyniosło ukojenie mojej skórze. Mydełko działa kojąco,łagodząco oraz oczyszczająco.
Produkt pozostawia skórę odżywioną,nawilżoną oraz przepięknie pachnącą. Skóra staje się miękksza w dotyku.
Jestem przekonana,że jeszcze nieraz to mydło znajdzie się w mojej mydelniczce.
Produkt ten jest godny polecenia i właśnie to robię-polecam!


Nina :*

Komentarze