BEAUTY BOX - PUDEŁKO Z KOSMETYKAMI - WSPÓŁPRACA Z LIFERIA

Lubicie boxy kosmetyczne?

Zapraszam na wpis w którym odkryjecie nowy Box z kosmetykami!

Niedawno nawiązałam współpracę z bardzo  miłą Panią Aleksandrą, która zaoferowała mi przetestowanie boxa kosmetycznego,czyli pudełka z kosmetykami LIFERIA 


Wczoraj listonosz przyniósł mi paczuszkę z pudełkiem...kiedy otworzyłam paczkę ujrzałam różowe  pudełeczko, gdy je otworzyłam byłam mile zaskoczona jego wykończeniem i kosmetykami które zostałam w jego środku... 



Produkty jakie mam możliwość przetestowania to:
• krem do rąk Dermagiq 100 ml pełnowartościowy - Holandia
• żel do mycia twarzy VitaOil Lirene 75 ml pełnowartościowy - Polska
• Jedwabiste mleczko oczyszczające-peeling do twarzy Kueshi 50 ml mini produkt - Hiszpania
• błyszczyk do ust Glossip 6 ml pełnowartościowy - Włochy
• oxygenating Moisturizer Cream Naobay 30 ml mini produkt - Hiszpania
• cienie do powiek Magnetic Play Żonę 1 puzzle Vipera pełnowartościowy - Polska



LIFERIA działa na zasadzie tak jak Shinybox czy Glossybox,więcej informacji znajdziecie na stronie www.liferia.pl 

Jestem zachwycona otrzymanym pudełkiem z kosmetykami do testowania otrzymanym w ramach współpracy blogowej od Pani Aleksandry i serdecznie jej za niego dziękuję, czuję,że będzie to niesamowita przygoda gdyż nie znam kilku  marek kosmetyków,więc jestem ich bardzo ciekawa. Niedługo podzielę się z Wami opiniami na ich temat.

A czy wy znacie ten Box?


Nina :*

Komentarze

  1. Ostatnio często pojawia się na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również widziałam na kilku blogach ten box kosmetyczny ;)

      Usuń
  2. Mam to pudełeczko i jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie nawiązałabym taką wspaniałą współpracę..Box bardzo interesujący,nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie,ta współpraca przyniosła mi wiele nieznanych produktów,ale jakich fantastycznych! :) Szkoda tylko, że prawie wszystkie nie są dostępne w Polsce :/

      Usuń

Prześlij komentarz