PREPARATY DO PIELĘGNACJI PIERSI KARMIĄCEJ MAMY ZE WSPÓŁPRACY Z MULTI - MAM

Hej!

W ostatnim czasie nawiązałam współpracę z marką MULTI - MAM posiadającą w swojej ofercie produkty oparte na naturalnych składnikach,które ułatwiają rodzenie sobie z dolegliwościami i bólem sutków dla kobiet karmiących piersi.

 
Pani Katarzyna,reprezentantka marki zaproponowała mi bym przetestowała preparaty takie jak:
• Lanolina Multi-Mam - zapobiega pękaniu i leczy sutki - 30 ml
• Balsam Multi-Mam - chroni,zapobiega pękaniu,utrzymuje skórę w okolicach sutków miękką, elastyczną i zdrową - 30 ml
• Kompresy  Multi-Mam - łagodzą popękane i bolące brodawki - 12 szt.


Oraz produkt dla Antosia:
• BabyDent - bioaktywny żel przynoszący ulgę przy ząbkowaniu - 15 ml


Bardzo serdecznie dziękuję Pani Katarzynie za otrzymane preparaty do przetestowania, bo karmię Antosia właśnie piersią, a moje piersi potrzebują łagodzących środków do pielęgnacji,dlatego już dzisiaj zaczynam ich używanie. Jednak bioaktywny żel na ząbkowanie musi jeszcze poczekać na swoją kolej,aż Antoś będzie go potrzebował :)

Recenzję tych produktów niebawem,ale już dziś możecie zaczerpnąć informacji na ich temat na stronie www.multi-mam.pl 


Nina :*

Komentarze

  1. To nie produkty dla mnie ale polece je znajomym przyszłym mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana to testuj, ja w lutym rodzę, to będę przynajmniej wiedziała co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już powoli kończę kadencję karmienia piersią,ale zdecydowanie potrzebuje takiej pielęgnacji więc już zaczęłam testowanie,poczekaj na recenzję i będziesz wiedziała :)

      Usuń

Prześlij komentarz