ŻEL Z ARNIKĄ I BURSZTYNEM MARKI GORVITA OD CREDO PR - RECENZJA

Witajcie moje drogie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję trzeciego produktu otrzymanego od agencji Public Relations CREDO PR ,żel z arniką i bursztynem marki GORVITA 



- OD PRODUCENTA -
Dzialanie żelu jest związane z naturalnymi właściwościami arniki górskiej, ekstraktu z bursztynu stosowanych od lat m.in.w medycynie ludowej. Poprawia krążenie w ściankach naczyń włosowatych dlatego polecany jest szczególnie do pielęgnacji skóry podrażnionej. Naturalne ekstrakty ziołowe  zawarte w składzie przyspieszają proces regeneracji naskórka oraz zmniejszają sińce i opuchnięcia wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Łagodzą podrażnienia po ukaszeniach owadow. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę (panthenol i alantoina). Polecany dla każdego rodzaju cery przez cały rok.



- SKŁADNIKI -

- STRONA PRODUCENTA -
www.gorvita.com.pl

- STRONA AGENCJI -
www.credopr.pl

- SKLEP INTERNETOWY -
Brak

- FANPAGE FACEBOOK -
www.facebook.com/Gorvita

- DOSTEPNY ONLINE -
Kup teraz

- POJEMNOŚĆ / KOSZT -
200 ml / 15,99





- MOJA OPINIA -
Żel zamknięty jest w dużej i miękkiej tubie,dzięki czemu jest ona wygodna podczas aplikacji wraz z zamknięciem "na klik" i staniem na zakrętce :) Grafika opakowania jest estetyczna i miła wizualnie.
Żel ma konsystencję wodnistego żelu o mlecznym zabarwieniu. Konsystencja jest lekka i bardzo dobrze się go aplikuję na skórę,szybko się wchłania oraz nie pozostawia tłustej warstwy tak jak informuje nas o tym producent.
Zapach żelu jest bardzo przyjemny,kwiatowy i zarazem słodki.
Moja skóra ma tendencję do powstawania siniaków, wystarczy delikatne obicie by pojawił się na niej brzydko wyglądający siniak,nie stosowałam nigdy na nie żadnych maści ani kremów. Ale ten żel nakładam na nie odkąd otrzymałam ten żel i jestem z niego zadowolona.
Dzięki temu produktowi moje siniaki znikają,a skóra przy tym jest miękka, delikatna oraz przyjemnie pachnąca i zregenerowana.
Żel ten zmniejsza także opuchnięcia oraz ugryzienia owadów,warto go mieć zwłaszcza latem!
Warto go mieć jeśli cierpliwość ktoś na taką tendencję do siniaków jak ja.
Produkt jest wydajny,niedrogi a także ma korzystny wpływ na wygląd i odżywienie skóry,myślę,że każda z nas powinna go mieć w swojej kosmetyczne. Polecam!



Nina :*

Komentarze

Prześlij komentarz