BOX BEAUTY - LIFERIA - PUDEŁKO Z KOSMETYKAMI - IDEALNY NA PREZENT DLA KOBIETY

Dzisiaj przKUESHI ę do Was z recenzją kosmetyków z pudełka LIFERIA - troszkę spóźniona ta recenzja,ale mimo wszystko najwazniejsze, że jest :)

PUDELKO Z KOSMETYKAMI LIFERIA SPRAWDZI SIE JAKO PREZENT POD CHOINKĘ! 


- OD PRODUCENTA -
Liferia - to osobisty asystent  w doborze kosmetyków. Staramy się tworzyć wyjątkowe produkty,które będą jeszcze bardziej podkreślać Twoją urodę,kobiecość i wyjątkowość. Każdy produkt jest sprawdzany przez nas osobiście,spełnia wysoki standard jakości i jest ładnie zapakowany w pudełko niespodziankę,które dostarczymy prosto pod Twoje drzwi. Chcemy sprawić Ci przyjemność, abyś mogła się cieszyć z każdej chwili.
Co miesiąc dostarczymy Ci pudełko z pięcioma miniaturowym wersjami najlepszych kosmetyków. Dobieramy i pakujemy w pudełka zarówno powszechnie znanych marek jak i niszowych,abyś mogła wybrać te ,które pasują właśnie Tobie. W pudełku znajdują się produkty do pielęgnacji skóry,do makijażu,ale także produkty niespodzianki,jako miły bonus.

" PIEKNO KOJARZY SIE Z EMOCJAMI I INSPIRACJĄ " 



- STRONA I SKLEP INTERNETOWY -

- FANPAGE FACEBOOK -

- DOSTĘPNA SUBSKRYPCJA -
• Członek Beauty Club - 59,00 zł (na stałe do zrezygnowania,cena za każde pudełko)
• Jednorazowe zamówienie - 69,00 zł
• 3 miesiące - 3 x 57,00 zł (płatność z góry 171 zł )
• 6 miesięcy - 6 x 56,00 zł (płatność z góry 336 zł )

- ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA -
• Krem do rąk Dermagiq
• Żel do mycia twarzy VitaOil Lirene
• Jedwabiste mleczko oczyszczające-peeling do twarzy Kueshi
• Błyszczyk do ust Glossip
• Oxygenating Moisturizer Cream Naobay
• Cienie do powiek Magnetic Play  Zone Vipera



- MINI OPINIA - KOSMETYKI -

KREM DO RĄK DERMAGIQ 
To intensywny krem do rąk z miodem do codziennej pielęgnacji. Przeciwutleniacze zawarte w miodzie koją i regenerują skórę. Dzięki zawartości miodu nie pozostawia uczucia lepkości na rękach. Dodatki oleju migdałowego i masła Shea chronią ręce przed odwodnieniem i łuszczenie się.

Produkt pełnowymiarowy - 44,00 zł / 100 ml - Holandia

Krem ten bardzo dobrze rozprowadza się na rękach przy czym intensywnie je nawilża i odżywia. Jego zapach jest przyjemny i delikatny. Kosmetyk idealny do pielęgnacji dłoni w okresie jesienno-zimowym,gdyż chroni je oraz zapobiega przesuszeniu.


ŻEL DO MYCIA TWARZY VITAOIL LIRENE 
Żel z podwójnym aktywnym kompleksem - witamina B5 i masło mango - skutecznie oczyszcza twarz i skórę wokół oczu z zanieczyszczeń i makijażu,w tym wodoodpornego.  Odświeża, nawilża i pozostawia skórę delikatną i jedwabiście gładką. Nadaje się do każdego rodzaju skóry i wieku.

Produkt pełnowartościowy - 10,00 zł / 75 ml - Polska

Żel naszej rodzimej marki,lecz niedostępny w Polsce,a szkoda gdyż okazał się być fantastycznym kosmetykiem. Idealnie oczyszcza twarz z zanieczyszczeń i również z makijażu,przy czym intensywnie ją nawilża i odżywia. Po regularnym stosowaniu skóra staje się jedwabiście miękka w dotyku,odzywiona, nawilżona i promienna. Gdyby produkt był dostępny w Polsce zdecydowanie kupilabym go jeszcze nieraz!


JEDWABISTE MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE-PEELING DO TWARZY KUESHI
Mleczko-peeling do twarzy Silk Cleasing Scrub zawiera zielone skorupki orzecha włoskiego,które pozwalają delikatnie i skutecznie oczyszczać skórę z martwych komórek warstwy wierzchniej ,przyczyniając się do oczyszczania i zwężenia porów,usuwając resztki zanieczyszczeń, zapobiegają powstawaniu stanów zapalnych ,a dzięki naturalnym ekstraktów łagodzą podrażnienia i mają regenerujące i nawilżające działanie.

Mini produkt 50 ml - 58,00 zł / 200 ml - Hiszpania

Kolejny kosmetyk z pudełka,który pozytywnie mnie zaskoczył. Mleczko-peeling bardzo dobrze oczyszcza skórę i zwęża pory,skóra po regularnym stosowaniu stała się gładka,miękka i nawilżona,ilość porów i zaskórników zmniejszyła się i teraz wygląda promiennie ,jest odżywiona. Cena pełnowartościowego produktu jest dość wysoka,ale byłabym sklonna zapłacić za niego tyle,gdyż jest on świetny dla mnie,jednak kosmetyk ten nie jest dostępny w Polsce.


BŁYSZCZYK DO UST GLOSSIP 
Trwały blask sprawia,że usta stają się miękkie i atrakcyjne. Aktywne składniki,wypełniają wszystkie fałdki,nadając ustom objętości.

Produkt pełnowymiarowy - 6 ml / 42,00 zł - Włochy

Błyszczyk do ust włoskiej marki,jest bardzo dobrym kosmetykiem gdyż utrzymuje się na ustach przez długi czas,nadaje im kuszacego blasku oraz gładkości,po aplikacji usta wyglądają na pełniejsze i bardzo kuszące. Produkt ten jest bardzo wysokiej jakości więc wart swojej wysokiej ceny. Super!


OXYGENATING MOISTURIZER CREAM NAOBAY 
Unikalny skład z dużą zawartością organicznych składników odżywczych i efektem intensywnego nawilżenia,który głęboko odżywia skórę ,poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem zawiera niezastąpione kwasy tłuszczowe, które znajdują się w olejach awokado i oliwy z oliwek zapobiegające starzeniu się skóry.

Mini produkt 30 ml - 50 ml / 137,00 zł - Hiszpania

Krem dostępny jest w Polsce - Kup teraz

Kolejny produkt hiszpańskiej marki,ale tym razem jest on dostępny w Polsce,choć jego cena nie jest kusząca... Krem ten głęboko nawilża skórę przez cały dzień,dzięki lekkiej konsystencji dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze uczucia tłustości. Skóra po regularnym stosowaniu staje się bardzo elastyczna,odżywiona i rozświetlona. Fajny krem do twarzy,ale nie skuszę się do kupna przez wysoką cenę.


CIENIE DO POWIEK MAGNETIC PLAY ZONE VIPERA
Cienie mają bardzo miękką, jedwabiście  gładką teksturę oraz lekką i delikatną konsystencję. Posiadają wystarczająca odporność ,ale przy tym łatwo zmywa się je wodą, nie pozostawiając  śladów na skórze. Dzięki Magnetic Play Zone efektywnie podkreśliła oczy,zrobisz je jeszcze piękniejszy mi i wyrazistymi.

Pełnowymiarowy - 1 puzzle / 7,40 zł - Polska

Kosmetyk dostępny tutaj kup teraz 

Kolejny kosmetyk naszej rodzimej marki. Cienie do powiek są trwałe,bardzo dobrze się je aplikuję jak i zmywa z oczu, cienie te bardzo efektownie podkreślają oczy i bardzo ładnie się na nich prezentują sprawiając,że nasz makijaż jest jeszcze bardziej kuszący i wyrazisty.


- MOJA OPINIA - PUDEŁKO -
Beauty Bok,pudełko urody Liferia zrobiło na mnie pozytywne wrażenie,gdy je otrzymałam byłam bardzo zaciekawiona co czeka na mnie w srodku.. Kosmetyki ułożone są na papierowym sianku,otulone firmowym papierem wraz ze wstążką i zapakowane w różowe pudełko z logo Liferia.
Ze wszystkich kosmetyków jestem zadowolona,każdy sprawdził się idealnie,jednak moim ulubieńcem zostało mleczko z peelingem do twarzy i jeśli tylko pojawi się w Polsce tak bez zastanowienia je kupię.
Dzięki Beauty Box Liferia odkryłam nowe marki i przypomniała sobie o naszych Polskich markach,po które już dawno nie sięgałam...
Takie pudełko jest bardzo korzystnym rozwiązaniem,by każda z nas mogła przetestować kosmetyki znanych i nieznanych marek, by je lepiej poznać przed zakupem,jest to także przygoda,bo za każdym razem produkty w pudełkach co miesiąc są inne.
Można zamówić takie pudełko raz,a także kilka w subskrypcjach,polecam również taki Box jako prezent na Święta,urodziny czy imieniny. Z pewnością sprawi on Wielka radość każdej kobiecie.
Polecam by wypróbować!



Nina :*

Komentarze

  1. Takie pudełeczko faktycznie może być fajnym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,jest starannie i ładnie zapakowane,ma fajne ciekawe kosmetyki,cóż więcej trzeba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

MASKA DO WŁOSÓW Z NAFTĄ KOSMETYCZNĄ W STYLU RETRO - NEW ANNA COSMETICS

ESSE - NATURALNE, ORGANICZNE I PROBIOTYCZNE KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI SKÓRY!

WSPANIAŁE ZAPACHY ŚWIATOWYCH MAREK - PERFUMY INSPIROWANE