KOMPRESY DLA KARMIĄCYCH MAM OD MULTI-MAM - RECENZJA

Witajcie!

Jakiś czas temu informowałam Was o produktach dla karmiących kobiet piersią,które otrzymałam do przetestowania od MULTI-MAM,a dzisiaj zapraszam na recenzję jednego z nich - kompresy na bolesne sutki.


- OD PRODUCENTA -
Kompresy Multi-Mam to nowoczesne podejście do leczenia bolesnych sutków. Preparat nasączony jest bioaktywnym żelem opartym na kompleksie 2QR,który nakłada się jednocześnie z kompresem,przywraca równowagę mikroflory i wspomaga naturalne procesy gojenia.
· Kompleksowa pielęgnacja piersi karmiącej mamy
· Bezpośrednio łagodzi podrażnienia sutków
· Neutralizuje szkodliwe mikroorganizmy
· Zapobiega infekcjom M.in. zapaleniu sutka
· Zapewnia optymalny stan skóry
· Naturalny,bezpieczny i nieszkodliwy nawet w przypadku połknięcia
· Wspomaga naturalne procesy gojenia


-SKŁAD -

-STRONA I SKLEP INTERNETOWY -

- DOSTĘPNE ONLINE -

- FANPAGE FACEBOOK -

- POJEMNOŚĆ / KOSZT -
1 op. / 12 szt. / 49,90 zł




- MOJA OPINIA -
Produkt mieści się w niewielkim białym kartoniku z estetyczną grafiką i logo producenta.
Opakowanie zawiera 12 sztuk,pojedyńczo pakowanych kompresów oraz dołączoną do nich ulotkę informacyjną.
Kompresy zapakowane są w saszetki z logo producenta,są w kształcie prostokąta i wykonane są z grubszego,miękkiego materiału,nasączone od wewnątrz żelem bioaktywnym o neutralnym prawie niewyczuwalnym zapachu.
Mój młodszy synek Antoś ma cztery miesiące i karmię gojenia piersią,choć od Nowego Roku rozpoczynam odstawianie i zacznę wprowadzać mleko modyfikowane,gdyż mój chłopiec powoli zaczyna być nim nienajedzony...Moje piersi i sutki boleśnie odczuwają tę zaletę macierzyństwa,a otrzymane produkty zmniejszają ten dyskomfort.
Kompresy te nakładałam na swoje obolałe piersi i sutki co drugi dzień wieczorną porą, po tych czynnościach, odczuwałam wielką ulgę...
Kompresy sprawiają, że ból sutków w znacznym stopniu się zmniejsza, a skóra wokół nich jest złagodzona. Z całą pewnością produkt ten przynosi ulgę,ale też zapobiega zakażeniom i infekcjom. Zmniejsza również obrzęk sutków i zapewnia optymalny zregenerowany stan skóry wokół sutków.
Kompresy te mają starannie dobrane składniki, które są naturalne,bezpieczne i nieszkodliwe nawet w przypadku  połknięcia.
Karmienie piersią z tymi kompresami jest jeszcze bardziej przyjemniejsze i zdecydowanie nie bolesne! Kiedy nie odczuwam bólu podczas karmienia, czuję się dobrze,jestem spokojniejsza,a co za tym idzie to ,że mój synek również jest spokojniejszy.
Polecam kompresy Multi-Mam wszystkim mamą karmiących piersią swoje pociechy.



Nina :*

Komentarze

  1. nie dla mnie produkty bo mama nie jestem ale przekaże innym koleżanką że są takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz polecić im produkty Multi-Mam w moim imieniu :)

      Usuń

Prześlij komentarz