NAJNOWSZE OSIĄGNIĘCIE KOSMETOLOGII W JEDNYM KREMIE - NATURALIS


Dzień dobry! 😳
Dzisiaj przychodzę do Was z naturalnym kosmetykiem firmy NATURALIS z linii Naturalis Superactiv, a ściślej pisząc, chce Wam przedstawić odmładzający krem do twarzy na dzień i noc na bazie śluzu ślimaka. Jednak zanim przedstawię Wam moja opinię na jego temat, napiszę kilka informacji o firmie 😊


~~ BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACJA I WYSOKA JAKOŚĆ ~~
Firma Produkty Naturalne s.c. ma swoje korzenie w polskiej spółce farmaceutycznej, lecz jako samodzielny podmiot istnieje od 2003 r. Firmę cechuje bogate doświadczenie, profesjonalizm i nieustanna chęć doskonalenia umiejętności i procesów produkcyjnych. Bazując na sprawdzonych surowcach roślinnych wytwarzają głównie kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała. Priorytetem dla firmy jest utrzymywanie najwyższej jakości produktów. Stosowane przez nich technologie oraz nowatorskie receptury są źródłem rosnącego zainteresowania klientów, którzy cenią bezpieczeństwo w połączeniu z innowacyjnością i wysoką jakością. Firma dysponujemy nowoczesnym laboratorium, a produkty podlegają stałej kontroli dermatologicznej.

STRONA INTERNETOWA

SKLEP INTERNETOWY

FANPAGE FACEBOOK


🌼 🌼 🌼


NATURALIS SUPERACTIVE 
KREM ZE ŚLUZEM ŚLIMAKA
DZIEŃ / NOC 
Dostępny TUTAJ w cenie 62,00 zł / 50 ml

PRODUCENT PISZE...
Zainspirowani osiągnięciami nauki oraz mocą świata natury, w trosce o kobiece piękno, stworzyliśmy wyjątkowy krem, który intensywnie pielęgnuje cerę szczególnie wymagającą. Bioaktywna formuła kremu wpływa na poprawę jej kondycji i nawilżenia, zapewniając komfort, energię i odświeżenie. Skutecznie wspiera naturalną odnowę, dzięki czemu skóra staje się jedwabiście gładka i wyraźnie odmłodzona.

SKŁADNIKI AKTYWNE
Śluz ślimaka Helix aspersa - zawiera kompleks naturalnych protein, które szybko i łatwo wchłaniają sie przez ludzką skórę, przywracając jej prawidłowe funkcjonowanie;

Bajkalina zawarta w kompleksie VITASOURCE (TM) - opóźnia starzenie komórkowe i odmładza skórę do stanu porównywalnego ze skóra młodszą o dziesięć lat;

Kompleks TIMECODE (TM) - zapobiega niedoborom kolagenu i hamuje jego rozpad. Powoduje wzrost syntezy kolagenu i wzrost elastyczności skóry. Wspomaga potencjał odnowy komórkowej i sprawia, że komórki odzyskują cechy komórek o wiele młodszych;

Działanie ekstraktów wzmocniono kwasem hialuronowym, gliceryną i argininą, dając w efekcie krem wyjątkowy, o intensywnym działaniu. Receptura kremu oparta jest na komponentach pochodzenia naturalnego i organicznego.
Śluz pozyskiwany jest od ślimaków żyjących w komfortowych warunkach hodowlanych. Ślimaki nie odnoszą szkody w procesie uzyskiwania śluzu.

SKŁAD PRODUKTU
AQUA*, SNAIL SECRETION FILTRATE*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDES**, ISOPROPYL PALMITATE**, POLYGLYCERYL-3 STEARATE**, PROPANEDIOL*, GLYCERIN*, MYRISTYL MYRISTATE**, HYDROGENATED VEGETABLE GLYCERIDES CITRATE**, GLYCERYL STEARATE**, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL*, PERSEA GRATISSIMA OIL*, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, PALMITOYL GLYCINE**, CETEARYL ALCOHOL**, PHENOXYETHANOL, SODIUM STEAROYL LACTYLATE**, ALLANTOIN, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, ARGININE, BENZYL ALCOHOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HIALURONATE*, DEHYDROACETIC ACID, BAICALIN*, ASCORBYL PALMITATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, D-LIMONENE, LINANOOL, COUMARIN, CINNAMAL ALCOHOL 
* - surowiec pochodzenia naturalnego 
** - surowiec pochodzenia organicznego


••• MOJA OPINIA •••
Kosmetyki naturalne są niezwykle cenione i zbobywają coraz to szersze grono fanów, ja również bardzo sobie cenię naturalne składy kosmetyków, jednak produktu na bazie śluzu ślimaka jeszcze nie miałam przyjemności stosować, ale skusiłam się na krem do twarzy firmy NATURALIS - PRODUKTY NATURALNE, pewnie jesteście ciekawe jak się spisała ten krem, zapraszam do czytania 😃

Krem Superactive zamknięty jest w tekturowym kartoniku w pięknym kolorze morskiego turkusu na którym znajdują się wszystkie istotne informacje oraz logo producenta w kolorze złota, a sam kosmetyk mieści się w szklanym, solidnym słoiczku o pojemności 50 ml, który jest w takim samym, ślicznym kolorze co kartonik oraz posiada złotą, szeroką zakrętkę. Wszystko razem wygląda bardzo estetycznie i luksusowo. Krem dodatkowo zabezpieczony jest aluminiową plombą.
Kosmetyk ten ma rewelacyjną konsystencję, jest ona lekka, jedwabiście kremowa i dosyć gęsta, jednak dzięki swojej lekkości wspaniale rozprowadza się na skórze, szybko w nią wchłania i nie ma tutaj mowy o nieprzyjemnym filmie czy uczuciu tłustości skory. Krem ma białą barwę i delikatny, bardzo przyjemny zapach. Produkt na bazie śluzu ślimaka z bioaktywną formułą przeznaczony jest do każdego typu cery i posiada wiele dobroczynnych składników pochodzenia naturalnego i organicznego.
Po upływie miesiąca, regularnego stosowania, mogę stwierdzić, iż rzeczywiście krem przyniósł mojej skórze twarzy wiele korzyści, najważniejszymi kwestiami jest to, że kosmetyk ten świetnie pielęgnuje skórę twarzy i szyji, intensywnie ją nawilża i silnie odżywia. Podczas miesięcznej kuracji kremem, ani razu nie oszczędzałam go i nakładałam codziennie rano i wieczorem na całą twarz, szyję i okolice dekoldu. Przy mojej suchej cerze, krem, służył mi jako zwieńczenie wieczornej pielęgnacji, dzięki temu składniki aktywne miały możliwość działania przez całą noc. Rano, natomiast krem służył mi także jako baza pod makijaż i w tej roli świetnie się spisywał przez cały dzień.
Pierwsze efekty stosowania kremu, były widoczne już po kilku dniach, skóra stała się bardziej miękka w dotyku, a suche skórki się zregenerowały. Koloryt skóry stał się bardziej wyrównany, co w znacznym stopniu poprawiło wygląd skóry, przyczyniło się również do tego odżywienie i wygładzenie. Moja twarz zyskała piękny wygląd, gładkość i blask. Nie wystąpiła u mnie żadna alergia podczas jego stosowania ani nie pojawiły się niedoskonałości.

Krem jest wydajny, stosuję go miesiąc czasu, codziennie, dwa razy aplikuję na skórę twarzy, szyji i dekoldu i zostało mi go obecnie około połowy słoiczka, więc mogę stwierdzić, że jedno opakowanie wystarcza na dwa miesiące stosowania, zatem kwotę 62,00 zł należy rozbić na połowę i miesięczny koszt kuracji to 31,00 zł, sądzę, że to niewysoki koszt za tak fantastyczny i wysokiej jakości kosmetyk do pielęgnacji twarzy.

Krem Superactive to innowacyjny produkt do skóry twarzy i jest to zupełna nowość dostępna w sklepie www.naturalis-sklep.produktunaturalne.pl, aktualnie w promocyjnej cenie, gdzie zachęcam Was do skorzystania z promocji i do zakupu tego świetnego kremu do twarzy, ale i innych produktów jakie oferuje nam firma, bo ja z pewnością wypróbuję kolejne naturalne produkty.

Polecam!


Pozdrawiam, Nina 😘

Komentarze

  1. Słyszałam już o nim , lecz osobiście nie miałam jeszcze okazji testować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem polecam kochana, jest warty wypróbowania i sama się o tym przekonałam 😗

      Usuń
  2. Lubię produkty ze śluzu ślimaka, fajnie się sprawdzają. Fakt, nie byłam do nich przekonana, ale potrafią zdziałać cuda :) A krem chętnie wypróbuję.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kochana, kosmetyki ze śluzem ślimaka są fajne i świetnie działają na skórę!
      Zaraz odwiedzę Twój blog 😊

      Usuń
  3. Kuszą mnie produkty że śluzem ślimaka,jakoś nie było okazji jeszcze przetestować;ale same pozytywne opinie czytałam na ich temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam tylko ten krem ze śluzem ślimaka i jest fantastyczny, warty wypróbowania, także polecam kochana! 😊

      Usuń

Prześlij komentarz