NATURALNY KREM DO SKÓRY SUCHEJ, MATOWEJ I ZMĘCZONEJ - FITOMED


Dzień dobry! 🌸

Niedawno pisałam Wam o serum 'zielona kawa' 《 KLIK 》, z którego jestem niesamowicie zadowolona, a dzisiaj chcę się z Wami podzielić opinią na temat kolejnego naturalnego kosmetyku firmy FITOMED, lecz tym razem jest to krem do twarzy, jednak zacznę od kilku informacji o producencie 😊


~~ ZIOŁOWE I NATURALNE KOSMETYKI ~~
Fitomed to rodzinna firma, istniejąca na polskim rynku od 1993 roku, która tworzy oryginalne receptury produktów w oparciu o wiedzę ludową i doświadczenie pokoleń. Kosmetyki Fitomedu są wyjątkowe i posiadają wysoki wskaźnik skuteczności. Oferowany asortyment jest bogaty w kosmetyki zarówno ziołowe jak i naturalne.

STRONA INTERNETOWA
www.fitomed.pl

SKLEP ON-LINE
www.fitoteka.pl

FANPGE FACEBOOK
www.facebook.com/fitomed

🌸🌸🌸

 MÓJ KREM N°3
KREM DO SUCHEJ SKÓRY TWARZY
ODŻYWCZO - ENERGIZUJĄCY

Dostępny TUTAJ w cenie 29,00 zł / 50 ml

PRODUCENT PISZE...
Krem przeznaczony do pielęgnacji cery suchej, matowej i zmęczonej. Może być stosowany zarowno na dzień jak i na noc. Krem ma właściwości odżywiające i dotleniające. Zawarte w kremie składniki, pobudzają ukrwienie. Nie jest polecany do cery naczynkowej. Kosmetyk dobrze się wchłania i nie powoduje uczucia lepkości.

SKŁADNIKI AKTYWNE
- olej witaminowy z witaminami A, E, F, Q10;
- masło kakaowe;
- woda lawendowa;
- nawilżający koncentrat w liposomach.


SKŁAD PRODUKTU
Aqua, Lavandula Angustifolia Flower Water, Theobroma Cacao Seed Butter, Vitis Vinifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Linum Usitatissimum, Lecithin, Aralia Nudicaulis Ekstract, Glycyrrhiza Glabra Ekstract, Tropaeolum Majus Ekstract, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Propylene Glycol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Magnesium Pca, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Linseed Acid, Ubiquinone, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.

••• MOJA OPINIA •••
Firma Fitomed posiada kilka propozycji kremów z przeznaczeniem do skory suchej, wszystkie produkty produkowane są w Polsce, posiadają naturalne składy i co ważne, są... niedrogie!


Odżywczo - energizujący krem, mieści się w prostym plastikowym słoiczku o pojemności 50 ml z estetyczną etykietą. Jest to typowe opakowanie takiego typu produktu do pielegnacji twarzy.


Konsystencja kremu pozytywnie mnie zaskoczyła! Produkt ma bardzo delikatną konsystencję przypominającą mus, jest ona lekka i nietłusta. Aplikacja kosmetyku jest łatwa i przyjemna, gdyż po wklepaniu go w skórę, błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając uczucia tłustości. Zapach kremu jest delikatnie lawendowy, a to dzięki zawartości hydrolatu lawendowego w swoim składzie.


Nie spotkałam się dotychczas z tak lekkim i delikatnym kremem przeznaczonym do skory suchej! Mimo, iż produkt nie daje matowego wykończenia to także nie powoduje, że skóra się świeci. Idealnie nadaje się jako baza pod makijaż. Krem N°3 bardzo dobrze i skutecznie nawilża skórę, nie podrażnia, a łagodzi drobne zaczerwienienia i podrażnienia. Kosmetyk stosowałam regularnie, aplikując go wieczorem na skórę twarzy oraz na dzień, który służył mi jako baza pod makijaż. Po niedługim czasie używania, zauważyłam, że moja skóra stała się promienna i gładka, miękka, fantastycznie nawilżona i odżywiona.


Z racji na lekkość kremu i silne nawilżenie skory oraz odżywienie, krem N°3 jest idealny na wiosenne i letnie dni. Zdecydowanie będzie on moim wakacyjnym ulubieńcem.



Polecam krem N°3 z bardzo dobrze dobranym naturalnym składem, który świetnie nawilża i dzięki swojej lekkości, będzie idealnie nadawał się w upalne i suche letnie dni. Kosmetyk nie posiada wad, dostepnych jest kilka rodzajów serii 'Mój krem' z przeznaczeniem do każdego typu cery, do nabycia w sklepie internetowym www.fitoteka.pl


Znacie kosmetyki Fitomed?

Pozdrawiam, Nina 😗



Komentarze

  1. Dobrze wiedzieć, że jest taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dobrze, bo krem jest świetny 😊

      Usuń
  2. Dobrze, że piszesz, że nie do cery naczynkowej. W takim razie nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem dla Ciebie dostępne są kremy z przeznaczeniem do Twojej cery naczynkowej, warto je poznać 😊

      Usuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie :) Nie miałam jeszcze żadnego produktu Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wyglada ciekawie 😊 jest świetny ! ❤ Ja postanowiłam wypróbować innych kosmetyków Fitomed i właśnie złożyłam zamówienie - Tobie też polecam kochana! 😍

      Usuń
  4. Świetny ma skład!

    Miałam Krem nr 4 Fitomedu i byłam zadowolona. Bardzo konkretny, treściwy, no i skład na medal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już myślałam, że to coś dla mnie, ale nie cierpię zapachu lawendy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem kochana, jednakże zapach jest bardzo delikatny... 😊

      Usuń

Prześlij komentarz